четвер, 1 жовтня 2009 р.

ДЕРЖАВНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ВОЛИНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ХОР Концерт у Луцьку (2)

ДЕРЖАВНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ВОЛИНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ХОР Концерт у Луцьку (2)

БІДА МЕНЕ ТА ЗАСТАВИЛА - відеокліп - Волинський народний хор

· БІДА МЕНЕ ТА ЗАСТАВИЛА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВОЛИНЬ МОЯ - відеокліп - Волинський народний хор

· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВОЛИНЬ МОЯ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ КОЗАЦЬКА - відеокліп - Волинський народний хор

· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ КОЗАЦЬКА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ НА ГОРОДІ БУЗИНА - відеокліп - Волинський народний хор

· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ НА ГОРОДІ БУЗИНА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ГЕЙ, СОКОЛИ - відеокліп - Волинський народний хор

· ГЕЙ, СОКОЛИ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ГЕЙ, У ЛУЗІ, ТА Й НЕ ПЕРШЕ ЛІТО - відеокліп - Волинський народний хор

· ГЕЙ, У ЛУЗІ, ТА Й НЕ ПЕРШЕ ЛІТО
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ГИЛЯ, ГИЛЯ, СІРІ ГУСИ - відеокліп - Волинський народний хор

· ГИЛЯ, ГИЛЯ, СІРІ ГУСИ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ГУЛЯВ Я ТРИ РОКИ - відеокліп - Волинський народний хор

· ГУЛЯВ Я ТРИ РОКИ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ЇХАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ СТЕПОМ, ДОЛИНОЮ - відеокліп - Волинський народний хор

· ЇХАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ СТЕПОМ, ДОЛИНОЮ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

КОЗАК ВЕСІЛЛЯ СПРАВЛЯЄ - відеокліп - Волинський народний хор

· КОЗАК ВЕСІЛЛЯ СПРАВЛЯЄ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

КОЗАК ВІД'ЇЖДЖАЄ, ДІВЧИНОНЬКА ПЛАЧЕ - відеокліп - Волинський народний хор

· КОЗАК ВІД'ЇЖДЖАЄ, ДІВЧИНОНЬКА ПЛАЧЕ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

КОЗАК МАМАЙ - відеокліп - Волинський народний хор

· КОЗАК МАМАЙ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

МАЛА МАТИ ДОЧКУ - відеокліп - Волинський народний хор

· МАЛА МАТИ ДОЧКУ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

НАСТУПАЄ ЧОРНА ХМАРА - відеокліп - Волинський народний хор

· НАСТУПАЄ ЧОРНА ХМАРА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ОЙ МАМЦЮ МОЯ - відеокліп - Волинський народний хор

· ОЙ МАМЦЮ МОЯ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ОЙ У ПОЛІ ОЗЕРЕЧКО - відеокліп - Волинський народний хор

· ОЙ У ПОЛІ ОЗЕРЕЧКО
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ПОЛЬКА - відеокліп - Волинський народний хор

· ПОЛЬКА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

РОЗПРЯГАЙТЕ, ХЛОПЦІ, КОНЕЙ - відеокліп - Волинський народний хор

· РОЗПРЯГАЙТЕ, ХЛОПЦІ, КОНЕЙ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

СОПІЛКА - відеокліп - Волинський народний хор

· СОПІЛКА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

СОПІЛКА - відеокліп - Волинський народний хор

· СОПІЛКА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ТАНЕЦЬ - відеокліп - Волинський народний хор

· ТАНЕЦЬ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ТАНЕЦЬ - відеокліп - Волинський народний хор

· ТАНЕЦЬ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ТАНЕЦЬ ГУПАЛИ ТРИ РАЗИ - відеокліп - Волинський народний хор

· ТАНЕЦЬ ГУПАЛИ ТРИ РАЗИ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ТАНЕЦЬ ТРИ ДІДИ - відеокліп - Волинський народний хор

· ТАНЕЦЬ ТРИ ДІДИ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ТИ ПИВ, І Я ПИЛА - відеокліп - Волинський народний хор

· ТИ ПИВ, І Я ПИЛА
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор

ЧИ ТИ НЕ ЗНАЄШ, ДЕ Я МЕШКАЮ - відеокліп - Волинський народний хор

· ЧИ ТИ НЕ ЗНАЄШ, ДЕ Я МЕШКАЮ
Концерт у Луцьку (2)
Волинський народний хор