четвер, 1 жовтня 2009 р.

ДЕРЖАВНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ВОЛИНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ХОР Концерт у Луцьку (1)

ДЕРЖАВНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ВОЛИНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ХОР Концерт у Луцьку (1)
ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВЕСНЯНА - 1 - відеокліп - Волинський народний хор
· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВЕСНЯНА - 1
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВЕСНЯНА - 2 - відеокліп - Волинський народний хор
· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВЕСНЯНА - 2
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВОЛИНЬ МОЯ - відеокліп - Волинський народний хор
· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ВОЛИНЬ МОЯ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ КОЗАЦЬКА - відеокліп - Волинський народний хор
· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ КОЗАЦЬКА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ОЙ НА ДУБА, ТА Й НА ДУБА - відеокліп - Волинський народний хор
· ВОКАЛЬНО-ХОРЕОГРАФІЧНА КОМПОЗИЦІЯ ОЙ НА ДУБА, ТА Й НА ДУБА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ГАРНИЙ КОЗАК, ГАРНИЙ - відеокліп - Волинський народний хор
· ГАРНИЙ КОЗАК, ГАРНИЙ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ГЕЙ, СОКОЛИ - відеокліп - Волинський народний хор
· ГЕЙ, СОКОЛИ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ЖИВ ТА БУВ СОБІ КОЗАК - відеокліп - Волинський народний хор
· ЖИВ ТА БУВ СОБІ КОЗАК
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ЇХАЛИ ХЛОПЦІ, ТРИ ЗАПОРОЖЦІ - відеокліп - Волинський народний хор
· ЇХАЛИ ХЛОПЦІ, ТРИ ЗАПОРОЖЦІ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
КОЗАК ВЕСІЛЛЯ СПРАВЛЯЄ - відеокліп - Волинський народний хор
· КОЗАК ВЕСІЛЛЯ СПРАВЛЯЄ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
КОЗАК МАМАЙ - відеокліп - Волинський народний хор
· КОЗАК МАМАЙ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
МАТИ ЖУРАВЛИКА ЖДЕ - відеокліп - Волинський народний хор
· МАТИ ЖУРАВЛИКА ЖДЕ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
МІЙ ВОЛИНСЬКИЙ КРАЮ - відеокліп - Волинський народний хор
· МІЙ ВОЛИНСЬКИЙ КРАЮ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
НАСТУПАЄ ЧОРНА ХМАРА - відеокліп - Волинський народний хор
· НАСТУПАЄ ЧОРНА ХМАРА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ОЙ У ПОЛІ ОЗЕРЕЧКО - відеокліп - Волинський народний хор
· ОЙ У ПОЛІ ОЗЕРЕЧКО
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ПОЗВОЛЬ МЕНІ, МАТИ - відеокліп - Волинський народний хор
· ПОЗВОЛЬ МЕНІ, МАТИ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ПОЛЬКА - відеокліп - Волинський народний хор
· ПОЛЬКА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
СМУТНИЙ ВЕЧІР - відеокліп - Волинський народний хор
· СМУТНИЙ ВЕЧІР
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО, ВИЙДИ ДО МЕНЕ, МОЄ СЕРДЕНЬКО - відеокліп - Волинський народний хор
· СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО, ВИЙДИ ДО МЕНЕ, МОЄ СЕРДЕНЬКО
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
СОПІЛКА - відеокліп - Волинський народний хор
· СОПІЛКА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
СПАДИ МЕНІ ДОЩЕМ НА ГРУДИ - відеокліп - Волинський народний хор
· СПАДИ МЕНІ ДОЩЕМ НА ГРУДИ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ТАНЕЦЬ ГУПАЛИ ТРИ РАЗИ - відеокліп - Волинський народний хор
· ТАНЕЦЬ ГУПАЛИ ТРИ РАЗИ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ТАНЕЦЬ ТРИ ДІДИ - відеокліп - Волинський народний хор
· ТАНЕЦЬ ТРИ ДІДИ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ТИ ПИВ, І Я ПИЛА - відеокліп - Волинський народний хор
· ТИ ПИВ, І Я ПИЛА
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор
ЧОРНА ХМАРА З-ЗА ЛИМАНУ - відеокліп - Волинський народний хор
· ЧОРНА ХМАРА З-ЗА ЛИМАНУ
Концерт у Луцьку (1)
Волинський народний хор